Home » Fitness schema's » Algemeen » Dagelijkse workout voor 28 dagen (Februari)

Dagelijkse workout voor 28 dagen (Februari)


Dagelijkse workout voor 28 dagen (Februari)
Een gemakkelijke manier om thuis fitter te worden! De maand februari wordt jouw sportmaand!


De dagelijkse workout van februari 2015 bestaat uit 5 oefeningen. 1 Oefening voor het onderlichaam en 4 oefeningen voor de buikspieren/romp.

  1. Crunch
  2. Lunge
  3. Leg raise
  4. Russian twist
  5. Side hoover

Gedurende de workout wordt het aantal herhalingen opgevoerd om jezelf telkens uit te dagen. De herhalingen kunnen zelf in setjes worden opgedeeld om het gemakkelijker te maken. Door alle oefeningen en herhalingen achter elkaar aan uit te voeren verzwaar je de workout. Daarnaast zijn rustdagen ingepland om overbelasting te voorkomen.

De dagelijkse workout van februari 2015 bestaat uit 5 oefeningen. 1 Oefening voor het onderlichaam en 4 oefeningen voor de buikspieren/romp. Crunch Lunge Leg raise Russian twist Side hoover Gedurende de workout wordt het aantal herhalingen opgevoerd om jezelf telkens uit te dagen. De herhalingen kunnen zelf in setjes worden opgedeeld om het gemakkelijker te ...

Beoordeling

Wat vond je van dit artikel?

Gebruikers beoordeling: 4.85/5 ( 4 stemmen)
0

Geef een Reactie

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*