Home » Fitness schema's » Algemeen

Algemeen

Dagelijkse workout voor 28 dagen (Februari)

De dagelijkse workout van februari 2015 bestaat uit 5 oefeningen. 1 Oefening voor het onderlichaam en 4 oefeningen voor de buikspieren/romp. Crunch Lunge Leg raise Russian twist Side hoover Gedurende de workout wordt het aantal herhalingen opgevoerd om jezelf telkens uit te dagen. De herhalingen kunnen zelf in setjes worden opgedeeld om het gemakkelijker te maken. Door alle oefeningen en ... Lees meer »

Dagelijkse workout voor 30 dagen (Januari)

De dagelijkse workout van januari 2015 bestaat uit 5 oefeningen. 1 Oefening voor het bovenlichaam, 1 oefening voor het onderlichaam en 3 oefeningen voor de buikspieren/romp. Push ups Squats Bicycle crunch Hoover Superman Gedurende de workout wordt het aantal herhalingen opgevoerd om jezelf telkens uit te dagen. De herhalingen kunnen zelf in setjes worden opgedeeld om het gemakkelijker te maken. Door ... Lees meer »

Fitness schema voor de gemiddelde sporter

Variatie maakt het leuk! In dit schema worden alle grote spiergroepen getraind om je lichaam fit te houden. De variatie van vaste apparaten en losse oefeningen maakt het schema leuk en uitdagend. Met de vaste apparaten train je geïsoleerd grote spiergroepen, terwijl de losse oefeningen juist van functioneler zijn voor het dagelijks leven. Sport je al een tijdje en ben ... Lees meer »

Fitness schema voor beginners

Oefeningen In dit schema vind je voornamelijk oefeningen die uitgevoerd worden op toestellen. Het voordelen van toestellen zijn dat ze minder technisch zijn dan losse oefeningen, zodat je minder fout kan doen en niet tegen vervelende blessures aanloopt. Herhalingen en intensiteit Wanneer je begint met fitnessen is het verstandig om veel herhalingen te maken met weinig gewicht. Je bent op ... Lees meer »