Home » Afvallen » Tips om van je buikvet af te komen

Tips om van je buikvet af te komen


Tips om van je buikvet af te komen
Trek jij je buik in om nog in die mooie broek te passen? Tijd om er wat aan te doen! Extreme maatregelen zijn niet nodig, deze tips zal uitdijen zonder al te veel moeite een halt toeroepen.


Voedingstips

1. Word pro (biotisch)

Yakult en Actimel doen meer dan je vol pompen met goede bacteriën. Probiotica werken de calorieopname tegen, zodat je minder vet aanzet. Neem ze 6 weken lang om 4% vet te verliezen.

2. Eet met je verkeerde hand

Zet de chips ver van je vandaan en eet met je verkeerde hand. Uit onderzoek blijkt dat je zo’n 30% minder eet. Een gemiddelde man bespaard zo ongeveer 63500 kcal per jaar.

3.  Jus d’ orange is niet zo onschuldig

Uit Amerikaans onderzoek is gebleken dat mensen die veel fructose (zit veel in fruitsap) binnenkregen, zo’n 20% meer visceraal vet hadden dan mensen die dit niet veel dronken. Drink daarom niet meer dan 3 glazen fruitsap per week. Gewoon fruit mag natuurlijk wel!

4. Zuurpruim

Voeg zuur toe aan je eten, hierdoor verteerd je lichaam langzamer en blijven de insulinepieken( zoetzucht) beheersbaar.

5. Vitamine D

Vitamine D helpt bij de algemene vetverbranding, maar vooral om van die zwembandjes af te komen. Dit komt doordat vitamine D vetcellen reguleert en zo stimuleert om af te vallen.

Beweging tips

1. De 3 componenten

Verdeel je workout in de sportschool in 3 componenten. 30% van de training bestaat uit oefeningen met je eigen lichaamsgewicht. Hiermee begin je de training als warming- up. Onder schema bootcamp staan verschillende oefeningen met eigen lichaamsgewicht. De training zal voor 50% uit krachtraining bestaan. Dit zal je stofwisseling een enorme boost geven. De laatste 20% bestaat uit interval training, dit zal je extra helpen om je buikvet te verbranden.

2. Neem de fiets

Pak vaker de fiets. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker de fiets pakken, meer buikvet verbranden. In het onderzoek moesten de testpersonen gedurende 8 maanden elke week minimaal 32 km fietsen. Dit resulteerde in een verlaging van 7% visceraal vet (vet om je organen) en een totaal vetverlies van 7% rond de middel.

3. Ochtend training

Ontwaken, trainen, ontbijten. Dit is het beste ochtendschema voor je buikvet. Probeer de dagelijkse workout voor 30 dagen.

4. Oefeningen tegen je buikvet

Voor taille zonder ‘love handles’ moet je de rechte en schuine buikspieren trainen. Hier zijn een aantal voorbeelden:

Voedingstips 1. Word pro (biotisch) Yakult en Actimel doen meer dan je vol pompen met goede bacteriën. Probiotica werken de calorieopname tegen, zodat je minder vet aanzet. Neem ze 6 weken lang om 4% vet te verliezen. 2. Eet met je verkeerde hand Zet de chips ver van je vandaan en eet met je verkeerde hand. ...

Beoordeling

Wat vond je van dit artikel?

Gebruikers beoordeling: 4.98/5 ( 3 stemmen)
0

Geef een Reactie

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*